keskiviikko 19. lokakuuta 2011

A blog with a substance

Sain Stellolta A blog with a substance -meemin. Jätän tällä kertaa meemin jakamatta eteenpäin, mutta onhan näitä tunnustuksia hauska kirjoitella, joten jos innostutte niin napatkaa mukaanne omaan blogiinne. Tai laittakaa vaikka yksi satunnainen asia itsestänne kommenttiboksiin ;)





1. Minua on vaaninut susi.
2. Olen ollut Chanelilla töissä.
3. Vuorigorilla on hipaissut minua.
4. Olen tarjoillut Pierce Brosnanille (sienirisottoa).
5. Minulla on ollut yksitoista lävistystä, joista yksi nykyään umpeutunut.
6. Minulla on myös pieni arpitatuointi.
7. Syvin sukellukseni on 40m.
8. Olen vetäissyt juustohöylällä peukalonpääni pois.

Että sellaista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tätä blogia ei enää päivitetä, ja kommentteja luetaan harvakseltaan. Tervetuloa poikkeamaan uuteen blogiini Wave to Mummy

Related Posts with Thumbnails