torstai 18. joulukuuta 2008

10 vuotta sitten...

Haaste joka on varmaan kiertänyt miljoonassa blogissa jo. Sieppona nappasin itselleni että pääsee muistelemaan, tekstisaastetta siis luvassa.

Kymmenen vuotta sitten, 1998:
- Olin yläasteen viimeisellä luokalla
- Minulla oli shokkivioletin väriset lyhyet hiukset
- Poltin tupakkaa sillä luulin olevani kovis

Viisi vuotta sitten, 2003:
- Kirjoitin ylioppilaaksi ja olin erityisen ylpeä kahdesta laudaturista ja pitkän matematiikan cum laudesta
- Muutin Ranskan Alpeille lumilautailemaan
- Aloitin ensimmäisen ihkaoikean palkkatyöni (golf-kaupassa)

Kolme vuotta sitten, 2005:
- Palasin Ranskasta rahattomana
- Tein pitkää päivää ravintolatyöläisenä ja vuokratyöläisenä keikkoja vielä siihen päälle
- Hain yliopistoon Englantiin
(Heti vuodenvaihteen jälkeen, eli tammikuussa 2006 tapasin ihanan miehen Alpeilla tuolihississä...)

Vuosi sitten, 2007:
- Olin puheenjohtajana isossa yliopistojärjestössä (maailmanlaajuinen organisaatio, itse johdin paikallisryhmää) ja olin stressaantunut työmäärästä
- Asuin hirveässä loukossa (keittiö hajalla, rottia, jne. jne.) ja olin henkisesti hajalla
- Olin kesällä harjoittelemassa asianajotoimistossa ja pidin työstä mielettömästi

Tähän saakka vuonna 2008:
- Menin kihloihin
- Vietin kesän Ugandassa
- Lopetin tupakanpolton lopullisesti, pitkän on/off-vaiheen päätteeksi

Eilen:
- Kirjoitin esseetä
- Luusasin netissä
- Kirjoitin esseetä

Tänään:
- Sain esseen valmiiksi
- Nukuin kaksi tuntia
- Katsoin TV:tä, luin ja koomasin

Huomenna:
- Menen joulutorille kihlatun kanssa
- Tapaan vanhan kaverin kahvin merkeissä
- Lepään ja nautin joululomasta

Ensi vuonna (2009)
- Valmistun kandiksi ja aloitan maisterin
- Vietän kesän (ehkä) Etelä-Aasiassa
- Muutan kihlattuni kanssa oikeasti yhteen

Pitääpi muuten pian tehdä banneri tähän blogiin, näyttää kovin orvolta ilman sitä. Mitenköhän se tehdään?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tätä blogia ei enää päivitetä, ja kommentteja luetaan harvakseltaan. Tervetuloa poikkeamaan uuteen blogiini Wave to Mummy

Related Posts with Thumbnails