tiistai 1. marraskuuta 2011

Arvonta

Elikkäs, tämän blogin ihan ensimmäinen ikinä arvonta. Täällä on tullut kirjoiteltua säännöllisen epäsäännöllisesti elämän pikku asioista ja arkipäivästä jo kolmisen vuotta - muistaakseni perustin blogin kolme vuotta sitten Halloween-aattona. Blogi on seilannut mukana opiskelujen mukana, yleensä hiljentyen koekausiksi, ja matkannut mukana Venäjälle. Täällä on tullut turistua melkoisesti kaikenlaista, ulkosuomalaisuudesta, elämän pienistä kohokohdista, arkipäivän kommelluksista ja tekemisistä. 

Tämän blogin kautta tiedättekin jo melkoisesti minusta. Minusta olisi kuitenkin todella ihana saada tietää kuka siellä ruudun toisella puolella oleilee ja keille minä täällä oikein kirjoitan. Oletteko muita ulkosuomalaisia, vai suomalaisia joita kiinnostaa ulkomaan elävät? Oletteko opiskelijoita, vai työssäkäyviä jo? Asusteletteko Briteissä tai jossain ihan muualla? Mitä harrastatte? Tykkäättekö pizzasta ja sushista niinkuin minäkin? Ihan mitä tahansa olisi kiva saada tietää teistä :)




Arvontapalkintona on pieni paketti kosmetiikkaa. No7:n Smoky Rose Quad (vaalea helmiäinen, luumu, rusehtava vaaleanpunainen, tummahko rusehtava pinkki) - värit vähän valehtelevat kuvassa), No7:n Lash Adapt ripsiväri (musta), No7:n Stay Perfect kynsilakka Oyster (vaalea helmiäispinkki), Nivean Glamorous Gloss Natural ja Body Shopin Eye Definer silmänrajauskynä (musta).

Vastatkaa siis kysymykseen, kuka olet ja miten olet tänne päätynyt, niin olet mukana arvonnassa. Arvonta päättyy 15.11 2011.

P.S. Saa tuplata vinkkaamalla tästä blogista/arvonnasta omassa blogissa. Siinä tapauksessa ilmoita kommentissa.

P.P.S. Jos jostain syystä et haluaisikaan osallistua tähän arvontaan niin minusta olisi silti tosi kiva kuulla kuka siellä kuikuilee. Ilmoita vaan kommentissa ettet osallistu :)

45 kommenttia:

  1. Olen kolmekymppinen naisihminen ja lueskellut blogiasi muistaakseni noin vuoden verran. Englanti on suuri rakkauteni ja kaukokaipuuni kohde ja myös työskentelen englannin kielen parissa - siksi kai blogisi niin kovin kiinnostaa ja siksi tänne tulee aina palattua :). Haaveenani olisi jossakin vaiheessa muuttaa ainakin joksikin aikaa Britteihin.

    Pidän kovasti pizzasta ja sushista, mutta niitäkin enemmän suklaasta. Tänään olen tosin aloittanut karkkilakon ja pyrin pysymään erossa herkuista jouluun saakka.

    Olen hävettävän laiska blogikommentoija, mutta nyt oli pakko kunnostautua, sillä onhan No7 lempikosmetiikkamerkkini!

    -Kata

    VastaaPoista
  2. Täällä täysi-ikäinen räväkkä punapää Suomesta, joka ei ikimaailmassa haluaisi asua ulkomailla. Rakastan pizzaa, mutta inhoan shusia. Elämäni pyörii itsenäisen arjen pyörittämisen ja koulu/opiskelustressin ympärillä, jota helpottaa tuore kihlattuni. Saatan ensin vaikuttaa tylsältä ihmiseltä, mutta ulkokuoren alla on paljon ja enemmänkin ( blogiani selaamalla selvität minusta paljon ja paljon enemmän).

    Löysin blogisi juuri äsken ( n. minuutti sitten blogilistan kautta ) ja päätimpä sitten kommentoida .. :'-)


    ♥'llä Oona
    http://desireforthefuture.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. No mina myos :) Eli, ulkosuomalainen (vaikka en kylla pide itseani sellaisena), opiskelija, nykyaan Lontoossa, ennen Skotlannissa. Suklaata ja sushia rakastava neitonen, heppa-ja koirahullu, haaveilija.

    En itseasiassa muista edes miten blogiisi aikoinaan paadyin, mutta on siita jo jonkin aikaa :)

    VastaaPoista
  4. Moikka!

    Oon Krisse, Irlannissa jo melkein kymmenen vuotta asustellut, "ulkosuomalainen" siis vissiin :) Tykkaan pizzasta ja sushista ja harrastan matkustelua (ja yleista chillausta). Tyypillinen ulkosuomalaisen tarina: ulkkarimies, opiskelut ulkomailla, nyt toissa, lottomiljonaarin tulevaisuudesta haaveillen :)

    VastaaPoista
  5. Olen yli 30-vuotias nainen Pirkanmaalta. Olen löytänyt blogiisi joskus sattumalta ja luen säännöllisen epäsäännöllisesti juttujasi :) Olen työelämässä, pidän matkustelusta. Minulla ei ole vielä lapsia.


    marikax@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Mulla ei ole aavistustakaan, miten olen tänne ensimmäisen kerran päätynyt, Blogilistalta varmaan. Mutta kaikki ulkosuomalaisuuteen ja monikulttuurisiin parisuhteisiin liittyvä siis kiinnostaa kovasti.

    Olen itse asunut Uudessa-Seelannissa (ja hetkeksi hairahduin Australian puolellekin, mutta ei siitä sen enempää), tällä hetkellä kärsin gradua kirjoittaen Suomessa, ja lasken päiviä siihen kun pääsen taas pois (ensi kesänä!). Huono asenne, ehkä, mutta tällä mennään :).

    VastaaPoista
  7. Asun ja opiskelen Glasgowssa, eli ulkosuomalaisia minakin. Australiassa asuin kaksi vuotta ennen tanne muuttoa pian kaksi vuotta sitten, eli ulkosuomalaisuutta on jatkunut jo melko pitkaan.

    Luokanopeopiskelujen lisaksi vietan aikaa blogeja lukien seka motivaation iskiessa myos omaa blogiani kirjoittaen. Tykkaan ruoasta, teesta, elokuvista ja villasukista - ja sushista ja pizzastakin!

    En kylla yhtaan muista mitenkahan tanne paadyin mutta ehka puolisen vuotta on nyt blogiasi joka tapauksessa tullut seurattua. :)

    VastaaPoista
  8. Kolmekymppinen ekonomi, lueskelen jonkin verran ulkosuomalaisten blogeja ja sitä kautta varmaan tännekin eksyin. Itsekin olen joskus asustellut ulkomailla ja ollut monikulttuurisessa parisuhteessa. Enää ei ulkomaille muutto kiinnosta mutta näin blogien välityksellä kiva seurailla muiden elämää ulkomailla. :)

    VastaaPoista
  9. Olen parikymppinen it-tradenomiksi opiskeleva tyttönen ihan täältä Suomen kamaralta. Minua kiinnostaisi kovasti ulkomaille pääseminen joko opiskelujen, työskentelyn tai ihan vain matkustelun merkeissä. Oman elämäntilanteen takia on tällä hetkellä vain mahdotonta lähteä, ainakaan yhtään pidemmäksi ajaksi, ulkomaille. Kiinnostusta kuitenkin löytyisi, ja siksi myös erilaisia ulkosuomalaisuus-blogeja onkin mielenkiintoista lukea. Etenkin jos ne on mielenkiintoisella tavalla kirjoitettu.

    Mielenkiinnon kohteita minulla on monia, mutta ehkä tärkeimmiksi ovat muodostuneet heppailu, lukeminen, kodin laittaminen, ystävien kanssa ajan viettäminen sekä kaikki muu mukava pikkupuuhastelu.

    Linkkasin tätä arvontaa myös omaan blogiini, joka löytyy siis osoitteesta http://hattaraunelma.blogspot.com.

    VastaaPoista
  10. Hei vaan,

    olen ahkera lukija, laiska kommentoija. Blogiisi olen päätynyt varmaan jonkun toisen blogin kommenttilaatikon kautta..siitä tosin on jo aika kauan, joten en muista tarkkaan:)

    Varmasti alunperin houkutteli tää ulkosuomalaisuus ja brittimeininki täällä - kieli&kulttuuri on rakas harrastus sekä myös mun työni, ja siksikin olen lukijana viihtynyt. Ulkosuomalaisten blogit kiinnostaa, vaikka itse asunkin ihan Suomessa (jatkuva kaipuu Britteihin on kyllä, olen siellä joskus asustellut). Toki täällä on myös muita kivoja aiheita, esim.shoppailut, Venäjä, häät (onnittelut, muuten:)), jotka on lähellä omia mielenkiinnon kohteita.

    VastaaPoista
  11. Aloitetaan tärkeimmästä, eli tykkään pizzasta mutta sushin makuun en ole vielä oikein päässyt :)

    Jonkin verran varmaan tiedät minusta mutta olen Helsingissä asustava, juuri 26 vuotta täyttänyt HR-koordinaattori ja Englanti-haaveilija.

    Teininä olin kielimatkalla Isle of Wightillä, myöhemmin vaihdossa Sheffieldissä ja viimeisimpänä Eastbournessa opiskelemassa maisteriksi. En ole ihan varma haluanko asua Englannissa vai Helsingissä ja haaveena olisikin työ Englannissa, jossa pääsisi usein matkustamaan Suomeen, tai toistepäin! Ruoho siis tuntuu olevan aina vihreämpää siellä missä en juuri silloin asu.

    Olen tänne löytänyt toisen ulkosuomalaisen Lontoo-blogin kautta ja edelleen käyn lähes päivittäin katsomassa josko jo uusi postaus olisi ilmestynyt :)

    VastaaPoista
  12. Hei! Olen suomalainen 20-vuotias tyttö ja olen seurannut blogiasi jo pitemmän aikaa. Itse olen asunut Lontoossa vuoden verran ja kova kaipuu takaisin on. Saan blogistasi tyydytystä tylsään Suomi-elämään joka kerta.

    En ole suuri pizzan ystävä mutta sushi on ihan hyvää ;)

    VastaaPoista
  13. Moi! En muista miten blogisi löysin mutta tykkään lukea ulkosuomalaisten blogeja (lasketaanko tämä harrastukseksi:)). Asun Readingissä ja työn merkeissä olen UK:hon muuttanut 4v sitten:) Tykkään itse tekemästäni pizzasta, ja sushi menettelee.. no Yo-sushissa on parasta raw beef suikaleet ja suklainen jälkkäri! Niin, ja harrastuksena on oman talon remontointi;)

    VastaaPoista
  14. 29-vuotias nainen Pirkanmaalta. Blogislistalta on blogisi löytänyt. Ikuinen brittifani ;)

    VastaaPoista
  15. Löysin blogisi ehkä noin vuosi sitten jonkun toisen blogin suosituksista tai linkeistä, en enää muista mistä. Olen 26-vuotias nainen espoosta. Olemme miettineet avomiehen kanssa ulkomaille muuttoa, tosin muualle eurooppaan. Harrastan joogaa, luistelua ja muuta liikuntaa, ruoanlaittoa ja lukemista. Suklaa, sushi ja pizza ovat kaikki mun suosikkeja. ;) valmistuin viime vuonna aalto-yliopistosta, ja nyt käyn vakituisesti töissä. Insinööripainotteisen työn vastapainoksi nautin päivittäisen annoksen naisten kirjoittamia blogeja, jotka saavat minut hyvälle tuulelle, piristävät päivääni ja inspiroivat. Kiitos siitä! :)

    VastaaPoista
  16. Ulkosuomalainen minäkin, Saksassa asustelen tällä kertaa. Itse blogia kirjoittavana tulee muidenkin ulkkareiden blogeja luettua. Englanti ei sinänsä mitenkään erityisesti kiinnosta, mutta kirjoitat kivasti! Itsellä ikä 30+, lapsiterroristi kainalossa ja mieskin on suomalainen. Akateemista koulutusta paristakin maasta, mutta niin vaan olen päätynyt Hausfrauna olemaan. En tosin vapaaehtoisesti... Rouva Kotirouva tarvitsee uusia meikkejä! Blogisi on nyt mainittuna omien luettujen listalla omassa blogissani.

    VastaaPoista
  17. En osallistu arvontaan kiitos, mutta esittelenpä silti itseni. Olen asunut parisen vuotta Englannissa, tarkemmin sanoen Birminghamissa. Apteekkialaa täällä(kin) duunailen ja enkkumiehen kanssa asustelen. Blogisi löysin noin vuosi sitten kun haeskelin muiden ulkosuomalaisten kirjottamia kivoja blogeja ja sen jälkeen olen käynyt täälläkin säännöllisesti kurkkimassa :)

    VastaaPoista
  18. Osallistun tuplaamalla!
    Eli olen 25-v yksinhuoltajaäiti Suomen Turusta, poika on 1½-vuotias. Aloitellessani blogaamista 2010, löysin blogiisi ja siitä asti seuraillut!
    Tykkään.

    - ulmai
    http://aurinkoisellapuolella.blogspot.com

    VastaaPoista
  19. Heippa!

    Täällä 29-v nainen Turusta.

    Olen pizzahullu, mutta sushia en ole maistanut koskaan. :) Ehkä pitäisi jo rohkaistua siinäkin...

    VastaaPoista
  20. Moikka, olen Lam ja kotoisin Vantaalta. Tykkään kaikesta makeasta ja valmistun seuraavana keväänä leipuri-kondiittoriksi (:

    VastaaPoista
  21. Kiva arvonta! Olen täällä käynytkin välillä kommentoimassa mutta tässä ne tärkeimmät - olen vähän päälle kolmikymppinen ja asun ja työskentelen tällä hetkellä Norjassa. Aviomieheni on puoliksi britti ja puoliksi irlantilainen ja nyt tosiaan odotamme (kovasti) meidän ensimmäistä pientä syntyväksi. Toivottavasti tulee pian :) Aikaisemmin olen asunut mm. Irlannissa & Ranskassa, ja Englannissakin on tullut vietettyä aika lailla aikaa. En muista miten olen alunperin päätynyt blogiin mutta tätä olen jo jonkin aikaa seuraillut.

    VastaaPoista
  22. Heimoi!

    Etsin kesällä blogilistalta ulkosuomalaisten blogeja, ja erityisesti Englannista, koska tiesin, että olin mieheni kanssa muuttamassa Lontooseen tänä syksynä. Ollaan nyt oltu täällä lähes 2kk, ja arki on pikku hiljaa tasoittumassa opiskeluiden ja työn ympärille :) Käytännönasiatkin alkavat olla lähes kaikki hoidossa, jess!

    Mieheni opiskelee King's Collegessa, ja minä taas etsin ja löysin töitä, joten olemme asettuneet tänne Lontooseen ainakin vuodeksi.

    Voisin syödä pizzaa ja sushia joka päivä, mitä joskus tapahtuukin ;) Mieheni on muuten maailman paras sushi-kokki, ja mun bravuureja taas ovat juustokakut, nami! :D

    Hyvää loppuviikkoa sulle :)

    VastaaPoista
  23. Hei,

    Olen seurannut blogiasi noin vuoden. Löysin tänne sattumalta ja tykästyin heti.

    Olen 34-vuotias pohjois-suomalainen nainen ja haaveilen asuvani joskus ulkomailla (Japanissa, Australiassa, jossain Euroopassa, jne). Blogiasi on ihana lukea, koska kerrot siinä elämästä eri paikoissa suomalaisesta vinkkelistä. Lisäksi blogissa sekoittuu hienosti muotia tavallisen naisen näkökulmasta, meikkejä, ruokaa, harrastuksia, tavallista mutta aktiivista elämää!

    Minäkin rakastan sushia ja yleensäkki kaikkea hyvää ruokaa. Nyt tosin olen aloittanut "uuden elämän", joten ainakin määrässä on pakko tinkiä :)

    Tunnelmallista joulun odotusta!
    t Soili

    VastaaPoista
  24. Tervehdys!
    Jonkun toisen blogin kautta olen tänne päätynyt, ei enää hajuakaan, milloin ja kenen blogin, mutta pääasia, että täällä ollaan :)
    Olen 25½-vuotias vähän kriiseilevä KTM Suomen länsirannikolta :)

    Ihanaa syksyä!

    Mukana arvonnassa,
    Heinis.

    VastaaPoista
  25. Taisin löytää blogisi reilu pari vuotta sitten kun etsin Englannissa asuvien ulkosuomalaisten blogeja. Tämä taitaa olla ainut, joka jäi pysyvästi lukulistalle ja melkeinpä päivittäin käyn kurkkaamassa onko tullut jotain uutta ja mielenkiintoista.

    Olen ihan vähän päälle kolmekymppinen nainen, töiden perässä tultiin suomalaisen mieheni kanssa tänne Luoteis-Englantiin reilu pari vuotta sitten ja tuntuu, että täällä on koti, eikä takaisin ole ikävä. Pizzaa menee vähän turhankin usein, raaka kala sen sijaan ei oikein uppoa :) Tämän nettinörttäämisen lisäksi tykkään mm. leipoa ja katsella elokuvia ja brittisarjoja.

    Tästä blogista on myös hyvä kurkkia Lontoo-vinkkejä, kun sielläkin tulee aina välillä pyörähdettyä muistelemassa mistä se hinku Englantiin muuttamiseen sai alkunsa :)

    VastaaPoista
  26. En muista koska ja miten loysin blogisi, mutta on tata tullut luettua jo pitkaan =)

    Taytin viikko sitten 40 (Jebus..), ja tammikuussa tulee 15 vuotta tayteen Irlannissa. En kuitenkaan laatikoi itseani ulkosuomalaiseksi, koska kys. termi aiheuttaa allergista ihottumaa..

    Tykkaan kaikesta ruuasta, mutta pizza ja sushi ovat kylla siella listan karjen tuntumassa - voisin ihan mielellani vaikka elaa pelkalla sushilla! Se on kylla valitettavasti todella harvinaista herkkua mulle =/

    Mulla ei talla hetkella ole oikeastaan mitaan aktiivista harrastusta. Tai voisin kai sanoa, etta harrastan satunnaisesti tyontekoa =D Extra-keikkaa siis, aina kun sita on tarjolla. Viimeksi tanaan, The Savage Eye -sarjan tulevalle kaudelle. (Irlantilainen komedia/satiiri..)

    Linkkasin taman myos suomenkieliseen blogiini =)

    VastaaPoista
  27. Ihan ensimmäistä kertaa blogissasi Stellon vinkin kautta. En osallistu arvontaan, mutta itsestäni voin toki kertoa.

    Eli naapurisaarella Irlannissa asustelen marokkolaisranskalaisen mieheni ja täällä syntyneen 6 vee tyttäreni kanssa.

    Lisäsin itseni lukijaksesi.

    VastaaPoista
  28. Osallistun! Tiedätkin jo minusta, mutta täällä haaveilija ja taivaanrannanmaalari Hollannista. :-)

    VastaaPoista
  29. Arvonnassa mukana!
    Heips minä olen Annika Espoosta ja opiskelen tällä hetkellä lähihoitajaksi. Eksyin blogiisi toisen blogin kautta. :) Ihania syyspäiviä sinne suunnalle!

    T: Annika
    annika@esajokinen.net
    sähköpostiin yhteydenotot :)

    VastaaPoista
  30. Moi!
    Olen päätynyt tänne ensimmäistä kertaa jokusen vuotta sitten ja muistaakseni Blogilistan kautta, etsiessäni ulkosuomalaisten blogeja :) Käyn säännöllisesti silloin tällöin katsomassa postauksesi, blogisi löytyy koneeni bookmarkseista.

    Olen 29-v. taloustieteen tohtoriopiskelija Tallinnassa. Ulkomailla käväisy asumisen muodossa on aina ollut to do-listalla ja tällainen mahdollisuus tähän väliin tarjoutui :) Katsotaan mihin tämä elämä vie; olen muun muassa kova Britti-fani. Palasin hetki sitten toiselta Skotlannin kiertoreissultani: 2,5 viikkoa saarilla (Skye, Lewis&Harris, Uists, Islay, Jura, Mull, Arran..:) Ihanaa oli!

    Harrastan hevosia ja matematiikkaa perustutkinto-opintojen muodossa. Aika ei vaan meinaa riittää kaikkeen mikä olisi tekemisen arvoista tässä maailmassa ;) Ihanaa talven odottelua sinne!

    Meri

    VastaaPoista
  31. Moikka, olen 20-vuotias Susanna ja muutin tänne Málagaan kuusi viikkoa sitten. Auttelen mun pienten pikkuserkkujen hoidossa ja aloittelen nyt rakentamaan omaakin elämää täällä. Rakastan myös sushia ja pitsaa ja ruokaa kyllä yleensäkin! ;)

    VastaaPoista
  32. Tere!

    Täällä huhuilee Virossa asuva opiskelija. Törmäsin blogiisi muistaakseni keväällä kun etsin blogeja Briteistä ennen omaa Lontoon ja Skotlannin matkaani. Ihastuin maahan ja siksi olen jäänyt seuraamaan blogeja sekä Briteissä että myös muualla maailmassa asuvilta bloggaavilta suomalaisilta.

    Rakastan sushia ja tietynlaisia pizzoja (ruokavalio rajoittaa).

    VastaaPoista
  33. Olen 40+ nainen, joka rakastaa Lontoota aivan mielettömästi joten johonkin Lontoo-aiheiseen googletukseen varmasti liittyy se miten olen blogiisi ensi kertaa päätynyt. Tykkään lukea kaksikielisyydestä, monikulttuurisuudesta, ulkosuomalaisuuden käytännön jutuista.... Osallistun toki arvontaan, yhdellä mahdollisuudella.

    VastaaPoista
  34. 22v reilun 1v pojan äiti, joka bloggaa lapsista ja lastenvaatteista.

    Päädyin tänne googlella :)

    tittin_elamaa AT luukku.com

    VastaaPoista
  35. Heippa! Olen 23-vuotias helsinkiläsityttö, ja muutin äskettäin Lontooseen opiskelemaan. Löysin blogiisi jo joskus vuosi sitten vasta aloitellessani hakuprosessia, ja tätä on ollut kyllä todella mukava lukea! Brittiyhteyden lisäksi olen kolunnut tarkkaan läpi juttusi Venäjästä, olen nimittäin itse syntynyt sielläpäin ja on aina hauskaa, kun joku muukin suomalainen maahan uskaltautuu. ;)

    VastaaPoista
  36. Hei
    Yhdellä mukana arvonnassa. JOnkun Lontoo haun myötä olen varmaan blogiisi ensi kertaa tullut. Lontoo on lempikaupunkini, ja on kiva lukea miten sinä näet ja koet kaupunkia ja sen tarjontaa.

    VastaaPoista
  37. Olen 19vuotias tyttö pirkanmaalta :-)googlen kautta olen blogiisi päätynyt :)Aivan ihana blogi :)))

    creepingdeath@suomi24.fi

    VastaaPoista
  38. Sellainen parikymppinen nuori aikuinen Itä-Suomesta. En muista enää mitä joskus kuukausia sitten Googletin ja päädyin tänne mutta tykästyin suuresti. Rakastan UKta mielettömästi ja pidän sinun kirjoitustyylistä sekä muustakin tyylistä paljon. :)

    VastaaPoista
  39. kolmekymppinen nainen pirkanmaalta :) toisen blogin kautta muistaakseni tänne löysin.

    cedare@wippies.fi

    VastaaPoista
  40. Olen 25v. turkulainen opiskelija ja olen lukenut blogiasi jo aika kauan, en enää edes muista että miten tänne päädyin ja milloin.

    Luen blogiasi, koska pidän tavastasi kirjoittaa ja aiheista, joista kirjoitat. Olen kiinnostunut englannin kielestä (jota myös yliopistossa opiskelen) ja kulttuurista, ja blogistasi poimin välillä mielenkiintoisia suomalaisen näkökulmia brittiläiseen elämänmenoon.

    VastaaPoista
  41. Hei
    Tykkään lukea ulkosuomalaisten blogeja ympäri maailmaa, itse toivoisin asuvani edes väliaikaisesti poissa Suomesta jossain vaiheessa. En muista enää millään, miten ja mistä olen tänne päätynyt, mutta kohtuullisen säännöllisesti tulee piipahdettua.

    VastaaPoista
  42. Kulttuuriin sopeutuminen, kulttuurishokit ja kulttuurien yhteentörmäykset ovat olleet vuosien ajan yksi suurimmista kiinnostuksenkohteistani. Siksipä seuraan mielelläni myös ulkosuomalaisten blogeja. Tänne päädyin ensimmäistä kertaa varmaankin Ioannan sivupalkista.

    Itse olen 22-vuotias satunnainen opiskelija, satunnainen mediatyöläinen, satunnainen vähän kaikessa, en mistään kotoisin, nyt asun Suomen länsirannikolla.

    VastaaPoista
  43. terveisiä Barcelonasta! en enää muista miten blogiisi päädyyin, varmaankin jonkun toisen ulkosuomalaisblogin kautta. en myöskään muista kuinka kauan olen seurannut :) varmaan ainakin vuoden parin verran. minusta blogisi on mukava sekoitus ulkosuomalaisemenoa ja naisten hömppää :) toivottavasti jatkat samaan malliin!

    VastaaPoista
  44. Tykkään blogissasi sen monipuolisista aiheista. Lontoo on minulle ihan ykköskaupunki, ja sen verran moneen kertaan koluttu, että uudet tavat katsoa kaupunkia ja vinkit paikoista otetaan mieluusti vastaan.

    VastaaPoista

Tätä blogia ei enää päivitetä, ja kommentteja luetaan harvakseltaan. Tervetuloa poikkeamaan uuteen blogiini Wave to Mummy

Related Posts with Thumbnails