keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Vuosikooste 2014: Heinäkuu - Joulukuu

Ja sitten tosiaan, jatkoa edelliseen.
 
Heinäkuu 2014
 
 
Ei tuntunut etä olisi tapahtunut oikein mitään. Olin kovin kiireinen töissä. Kävin tosin Suomessa lomalla, nähtiin vauvan kanssa Bob Dylan Jazzeilla, käytiin Vanhalla Raumalla, ja Yyterissä. Oli kiva..
 
Elokuu 2014
 
 
Olin edelleen todella kiireinen töissä, ja kävin ensimmäisellä työreissulla ja olin ensimmäistä kertaa vauvan luota poissa koko yön. Hyvin meni miehellä ja vauvalla kotona ja minä tutustuin Antwerppiin. Käytiin myös lasten festareilla, ja piknikillä usein.
 
Syyskuu 2014
 
 
Syyskuussa isä oli Lontoossa työmatkalla, ja treffailtiin muutaman kerran. Vauvan kanssa käytiin juomassa babyccinoa ensimmäistä kertaa, ja hän kutsui minua äidiksi ensimmäistä kertaa myös. Kaksikielisyys, täältä tullaan!
 
Lokakuu 2014
 
 
Lokakuussa oltiin kaikki kipeinä yksi toisensä jälkeen, mutta siitä selvittyämme käytiin paikallisella farmilla "Omena-päivillä", ja pohdittiin kuumeisesti Halloween-asua vauvalle. Lopulta päädyttiin pikkukisuun. Muuten Halloween meni melko rauhallisesti.
 
Marraskuu 2014
 
 
 
Oli minun 31. synttärit (kamala kuinka vanha, mites tässä näin kävi!). Olin päivällä normaalisti töissä, illalla syötiin kiva illallinen ja viikonloppuna käytiin anoppilassa synttärilounaalla.
 
 
Joulukuu 2014
 
 
 
 
Joulukuu oli nimensä mukaisesti täynnä joulua... Käytiin tapaamassa pukkia Harrodsilla, joulumarkkinoilla Hyde Parkissa, ja sitten tultiin Suomeen jossa saatiin valkoinen joulu. Ihania aikoja.
 
 
 
Tälläinen vuosi meillä - aika kiirusta piti. Vauvan ensimmäiset synttärit, äitiysloman loppu, uuden työn alku, kolme Suomen lomaa...
 
Hyvää uuttavuotta teille kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tätä blogia ei enää päivitetä, ja kommentteja luetaan harvakseltaan. Tervetuloa poikkeamaan uuteen blogiini Wave to Mummy

Related Posts with Thumbnails