torstai 29. tammikuuta 2009

Wuhuu

Uusi banneri. Selätin Gimpin ja sain väännettyä bannerin, wuhuu. En ole koskaan muokannut kuvia saati käyttänyt mitään samantyyppistä ohjelmaa joten nyt oli taas tahtojen taistoa että kumpikampi saa toisen väsytettyä, minä vai kone. Minä voitin ja sain uuden bannerin! Kuvissa minä ja rakennus, minä polttelemassa shishaa arabialaisessa ravintolassa ja Banksyn katutaidetta. Olen niin innoissani. Tiedostan kyllä että hienoon banneriin on vielä reippaasti matkaa mutta kyllä se tästä pikkuhiljaa. Muuttelen varmaan ulkoasua vielä jossain vaiheessa, tosin luulen että aika vähän tulee muutoksia tehtyä, tykkään nimittäin valkoisesta ja neutraalista taustasta eniten. Mitäs muuten olette mieltä bannerista tai ulkoasusta muuten? Pitäisikö olla isompia kuvia? Vähemmän tekstiä tai isompi kirjaisin?

Viikonloppuna viettämään kiinalaista uuttavuotta Trafalgar Squarelle ja siitä sitten kuvia su-iltana/ma-päivällä. Toivottavasti ilmat jatkuu hyvinä, en jaksaisi kuitenkaan seikkailla China Townissa sateella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tätä blogia ei enää päivitetä, ja kommentteja luetaan harvakseltaan. Tervetuloa poikkeamaan uuteen blogiini Wave to Mummy

Related Posts with Thumbnails