keskiviikko 29. joulukuuta 2010

Pukinkontin satoa...

Oon ollut näköjään tänä vuonna tosi kiltti, pukki nimittäin toi lahjoja ihan kauheasti.



Tuli kosmetiikkaa. Kynsilakka pääsikin jo käyttöön heti.



Ja kirjoja. Levi Roots on muuten huipputyyppi ja oon ihan innoissani nyt kun pääsen kokeilemaan karibialaisia reseptejä.



Ja se epilaattori, jossa on kaikennäköisiä vaihtopäitä. Sattuu muuten ihan sairaasti ja on aika pelottava vehje!

Ja lisäksi suklaata enemmän kuin tarvitsisi, korillinen englantilaisia jouluherkkuja, jo nähty possupyjama,  punainen nahkainen pikkulaukku, ja lisäksi saatiin yhteisiä lahjoja myös - digitaalinen matkalaukkuvaaka ja Crock-Pot. Ja saatiinhan me vielä uusi kaunis puusänky, vanhan kitisevän tilalle.

Ja lisäksi ostin itselleni EMU Stinger saappaat värissä charcoal, jotka tulisivat heti käyttöön jos se Amazon vain suvaitsisi ne vihdoinkin lähettää...

Saitteko te mitään kivaa?

4 kommenttia:

  1. Onpas kyllä kivannäköisiä lahjoja. :) Olen miettinyt epilaattorin ostoa jo vuosia, mutta toistaiseksi en ole uskaltanut, jos se tosiaan sattuu niin kovasti, että jää käyttämättä.

    Mä listailinkin omia joululahjojani muutama päivä sitten, ja sain kyllä kaikki, mitä toivoinkin. Uuden talvitakin saan vielä käydä ostamassa äidin sponsoroimana. :)

    VastaaPoista
  2. Mun täyty nyt tulla hihkaisemaan, että sinun blogisi on kyllä vallan mainio. Olen tulossa Lontooseen helmikuussa pariksi päiväksi valmistujaisten yhteydessä ja mukaan lähtee yksi Lontoossa käymätön ja yksi Lontoossa kerran käynyt henkilö. Kävin äsken lukemassa kaikki Lontoo-tagin alla olevat postaukset ja sieltähän löytyi vinkkiä jos minkälaista, joten nyt on vähemmän päänvaivaa kun yritetään keksiä kaikille sopivaa toimintaa :)

    Päädyin muuten crock-pot-sivustolle ja taas on unelmissa yksi keittiölaite lisää tuonne pieneen keittiönurkkaukseen. Eli haluaisin kyllä ehdottomasti kuulla miten on käyttö onnistunut!

    Pukki toi kyllä kaikki listassa olleet toiveet ja uusi kylpytakki ja ihana neuloshuivi ovatkin olleet käytössä joka päivä joulunkin jälkeen. Joudun kyllä ehkä omatoimisesti avittamaan pukkia jälkikäteen EMU:illa :)

    VastaaPoista
  3. Ioanna, mä oon nyt muutaman kerran kokeillut tuota kun siitä löytyi joku aloittelijoiden vaihtopää, ja se tuntuu vähän hellemmältä. Onneksi sitä kestää käyttää, ekaa kertaa normipäätä kokeillessa vähän pelotti että se käyttö jäi nyt siihen. Kokeilen tuota vielä sitkeästi muutaman kerran!

    Hanne, mun on muuten ollut tarkoitus postailla vaikka mitä vinkkiä tänne, mutta voi kun voikaan olla niin superlaiska joskus näitten juttujen kaa. Kiva että noi muutamat mitä oon postaillut on auttanut! :) Emuja muuten oli alennuksessa natureshopissa ja Amazonissa molemmissa, eli älä maksa missään täyttä hintaa sit!

    Tosta Crock-Potista en muuten oo ikinä aikaisemmin kuullut, kihlattu oli ihan innoissaan kyllä sen saatua. Kuulemma loistovehkeitä. Täytyy sit kirjoitella kunhan tuon saa käyttöön :)

    VastaaPoista
  4. Crockpot tuli tännekin lahjaksi, olikohan se joulun ykköslahja:) En ole itsekään vielä kokeillut, pitää kai sitä joskus testailla!

    VastaaPoista

Tätä blogia ei enää päivitetä, ja kommentteja luetaan harvakseltaan. Tervetuloa poikkeamaan uuteen blogiini Wave to Mummy

Related Posts with Thumbnails