maanantai 2. tammikuuta 2012

Lupauksia vuodelle 2012

Olen aikaisemmin lupaillut vaikka mitä. Luvannut laihtua, kasvattaa kuntoa, joogata, juosta, harjoitella kielitaitoa, pitää hyvistä arvosanoista kiinni, saavuttaa sitä ja tätä, tehdä sitä ja tätä... Viime vuoden lupauksista ja unelmista osa on tullut toteutettua, ja osa jäänyt vähemmälle huomiolle. Minulla oli aivan mahtavat häät, ja sain ihan hyviä arvosanoja koulussa. Olen ollut paremmin yhteyksissä vanhoihin tuttuihin, mutta voisin olla aktiivisempikin. Olen hankkiutunut eroon turhasta rojusta ja vanhoista vaatteista joita en käytä, mutta tällä saralla riittää vielä paljon tekemistä. Olen harjoitellut japania, mutta kanjien harjoitteleminen jäi koulukiireissä sikseen. Olen edelleenkin varsinainen yökukkuja enkä meinaa millään saada nukkumaanmenoajastani kunnolla kiinni. 



Tänä vuonna haluan tietenkin löytää hyvän työpaikan ja parantaa kielitaitoa. Minulla on muitakin tavoitteita, mutta nämä kaksi ne tärkeimmät. Näihin kahteen liittyen en aio tehdä mitään lupauksia, ja itseasiassa tänä vuonna jätän ne viralliset uudenvuodenlupaukset vähemmälle. Joka vuosi on tullut luvattua jotain jokseenkin kunnianhimoista joka on sitten jälkeenpäin vähin äänin ja monin tekosyin jätetty tekemättä. Tänä vuonna aion tehdä vain kaksi lupausta jotka on helppo pitää ja jotka vaikuttavat positiivisesti elämääni. Toinen liittyy perinteisesti terveyteen, ja toinen romunraivaus-projektiini.

Lupaukset vuodelle 2012:
1. Käytän hammaslankaa joka ilta.
2. Käytän 15 minuuttia joka päivä vanhojen tavaroiden/vaatteiden läpikäymiseen ja lajitteluun.

Jos näitä kahta ei saa pidettyä, niin ei sitten mitään!

Onkos teillä mitään uudenvuodenlupauksia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tätä blogia ei enää päivitetä, ja kommentteja luetaan harvakseltaan. Tervetuloa poikkeamaan uuteen blogiini Wave to Mummy

Related Posts with Thumbnails