tiistai 15. huhtikuuta 2014

Jos mulla ois instagram - ja nythän on!

Hei, ensiksi kiitoksia teille kaikille jotka ovat äänestäneet tuossa kyselyssä (löytyy oikeasta yläkulmasta jos ette sitä ole vielä bonganneet). Mahtava juttu että niinkin moni teistä on kertonut mitä toivoisitte lukevanne täällä enemmän. Tosin, täytyy sanoa että minulla on vähän ristiriitainen suhtautuminen näihin kyselyihin ja siihen mitä niitten vastauksilla kannattaa tehdä. On mielenkiintoista tietää mistä te haluaisitte lukea, mutta toisaalta olen myös sitä mieltä että minun blogini, minun hiekkalaatikkoni ja minun kiinnostuksenkohteeni. Lupailin sitä teemaviikkoa kaikista suosituimmalle kategorialle (joka on aika kirkkaasti Brittimeiningin esittely), mutta nyt tulevan työhönpaluun vuoksi enpä tiedä onnistuukohan se. Ehkä parempi olisi siis vaikka joka viikko kuukauden ajan Britti-kategoria postaus.
 
Äänestyksestä vielä sen verran että arvasin jo etukäteen että suosituin kategoria olisi joko Britteihin tai sitten kulttuurieroihin keskittynyt kategoria. Se yllätti että arkikuulumisetkin kiinnostivat (kolmanneksi suosituin). Olen joskus aikaisemminkin laittanut tälläisen äänestyksen blogiin, ja silloinkin arkikuulumiset kiinnostivat. Jotenkin vain yllättävää että ketään muuta kuin vanhempia, tätiä, ja isoisää (siinä ne viisi ääntä joita odotin kategoriaan) kiinnostaisi tälläisen peruspulliaisen arki, olkoonkin se sitten ulkomailla tapahtuvaa. Minun mielestäni vauvajuttujen olisi pitänyt saada suurin ääniryntäys, mutta se nyt olenkin minä... Vielä ehtii äänestää vauvajuttuja ennenkuin suljen äänestyksen! vinkvink.
 
 
 
 
No mutta, mähän mainitsin sen instagrammin tuossa otsikossa, joten ehkä olisi aika painua itse asiaan. Päätin siis vihdoinkin tehdä itselleni IG-tilin. Olen vältellyt sen tekemistä, sillä se vaikuttaa koukuttavalta ja vietän jo ihan tarpeeksi aikaa netissä, mutta nytten voinut enää vastustaa. Sinne tulee jakoon pikakuvia tekemisistä, kuulumisista ja sen sellaisista pienistä jutuista, joista en halua vääntää erikseen jutunjuurta tänne blogiin. Just sitä arkielämää kuvien kautta. Ja nyt muutaman päivän kokemuksella, voin sanoa että joo, se on tosi koukuttava. Muutaman blogitutun ja kaverin olenkin sieltä jo löytänyt, ja mua saa seurailla myöskin.  
 
Minut löytää suklaatajakahvia nimellä, ylläriylläri. Mun oli tarkoitus keksiä joku nasevampi nimi, mutta tenkkapoo iski ja päätin jatkaa tutulla linjalla. Mutta siellä ollaan ja se on tärkeintä!

8 kommenttia:

  1. Kiva on kyllä lukea kokeneemman britanniansuomalaisen brittimeiningistä, ja hahhahaa, mehän ollaan ihan samiksia, minäkin tein instatilin ihan juuri - alkutekijöissä vielä ja hakee muotoaan, mutta enkkujuttujahan sinnekin, lifeinlondonbysusanna, yllättäen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eks ookkin koukuttava toi instagrammi? :) Mä tykkään muuten kanssa lukea just britanniansuomalaisten blogeja (ja erityisesti lontoolaisten) - jokin siinä vaan on että muitten samankaltaisesta arjesta on kiva tietää lisää.

      Poista
  2. Minua kiinnostaa aina vaan perusarki, mutta vauvahan kuuluu sinun arkeesi joten se sopii hyvin mukaan arki juttuihin. :)
    Ihanaa viikon jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, vauva ei täältä häviä minnekään, sehän on selvä :) Noilla vauvajutuilla mä itse tarkoitin just jotain yleistä vauvoihin liittyvää juttua, en sit tiedä miten muut on sen tulkinneeet. Hyvää viikonjatkoa sinnekin!

      Poista
  3. Haastoin siut blogissa! :) http://www.meriannen.com/vastaus-haasteeseen-numero-11/

    VastaaPoista
  4. Mua kiinnosti melkeen kaikki kategoriat :D <3 Ja pitihän teitä instassakin alkaa seurata. Ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Toi on kyllä koukuttava toi instagrammi, ihan ihmeellistä etten oo aikaisemmin sinne päätynyt. Ja hah, mäkin joskus kun vastailen näihin kyselyihin mietin että kaikki kategoriat kuulostaa hyviltä, itse kun tykkään just sellaisista monipuolisista blogeista.

      Poista

Tätä blogia ei enää päivitetä, ja kommentteja luetaan harvakseltaan. Tervetuloa poikkeamaan uuteen blogiini Wave to Mummy

Related Posts with Thumbnails