lauantai 20. maaliskuuta 2010

Miehistä sisustustyyliä

Yhdessäasuminen vaatii aina pieniä kompromisseja. Mutta en minäkään voi ihan kaikkea sulattaa. Katsokaas näitä miehen vaatimia sisustuselementtejä pölyä keräämässä. 




Star Wars -figuriineja. Olen käynyt väsytystaistelua jo puolisen vuotta että nämä saisi laittaa laatikkoon ja vintille piiloon pölyä keräämästä. Siivosinkin ne jo kerran pois, ja figuriinit löysivät tiensä takaisin näille olohuoneessa sijaitseville avohyllyille. Kyseessä on kuulemma monien satasien arvosta keräilyharvinaisuuksia jotka ansaitsevat aitiopaikan. Arvokkaasta tavarasta ei kuitenkaan valitettavasti ole oikeasti kyse - googletin nimittäin näille hintoja ja maksimihinta tuosta yhdestä Luke Skywalker -boksista on n. £30. Muut lelut ovat £3-£8 punnan "arvoisia". 




Lisää Star Wars -leluja. Sekä sormibongot. Arvaatte varmaan mitä mieltä olen näistä tavaroista / pölynkerääjistä. Pari parempaa pienoismallia menisi vielä mahdollisesti kitschin ominaisuudessa, mutta näin monta on vaan liikaa. Kaiken kruunaa vielä n. 300 CD:tä jotka vievät yhteensä vähintään 3 metriä hyllytilaa. Väsytystaistelua olen käynyt myös näiden CD:iden viemisestä piiloon. Syyksi ei käy se että me kuuntelemme musiikkia nykyään vain MP3 muodossa, tai se ettei meillä edes ole CD-soitinta. Ei, CD:t ovat esillä kuulemma sen vuoksi että ne ovat esteettistä taidetta, että esittelevät miehen hyvää musiikkimakua meillä käyville kavereille jne. Muutamia omia kirjojani olen sijoitellut nyt näitten musiikkikokoelmien päälle, että tämä kirjahylly edes jotenkuten palvelisi oikeaa funktiotaan.




Aika ärsyttävää.

5 kommenttia:

  1. Mä oon kyllä enemmän miehesi linjoilla - CD'issä ja Star Wars -kamoissa ei oo mitään vikaa! Itsellähän löytyy molempia ympäri kämppää :D Joskin niiden valikointi ja sijoittelu on harkittua.

    Tsemppiä väsytystaisteluun ;)

    VastaaPoista
  2. Mietin juuri tänään, että en kyllä aio enää ikinä täyttää kirja- tai muitahyllyjä jollakin niin turhakkeella kuin esim. cd-levyt! Lukioaikaisissa asunnoissani ne olivat muka oleellinenkin elementti, mutta enää en niitä todellakaan tarvitse. Huomattavasti esteettisemmälläkin tavalla voi minun mielestäni asuntonsa sisustaa. :)

    Toivottavasti saat kihlattusi pään kääntymään! Olen itsekin asunut miehen kanssa, eli tiedän kyllä, miten välissä joutuu näissä asioissa repimään hiuksiaan... :)

    VastaaPoista
  3. Oh no, mullakin tekisi tiukkaa noiden sulattamisessa aitiopaikalla. ;-)

    VastaaPoista
  4. samalla linjalla... mutta toivon että tulevaisuuden kodissamme on niin paljon hyllytilaa että saamme esille sekä minun kirjani, elokuvamme, musiikkimme ja hänen videopelinsä. haastetta.

    VastaaPoista
  5. bubble, tuollaisen yhden tai kahden Star Wars-pienoismallin siistin sijoittelun vielä sulattaisin, mut CD:t on vaan liikaa. Mä vähän vain epäilen et väsytystaistelu taitaa venyä vuosikausiksi...

    Ioanna, noi CD:t mua eniten häiritseekin. Musta ne nimittäin eivät ole ollenkaan esteettisiä ja kun niitä ei edes käytetä en näe mitään syytä niiden esilleololle. Mun unelmana olisi että kaikki muut paitsi päivittäin käytetyt tavarat ja pari valittua koriste-esinettä olisivat kaapeissa piilossa silmistä... Mutta miehet!

    Bisquits, no älä! Kaikkea hullua sitä tekeekin rakkauden eteen :)

    Sofia, meillä on aika paljon hyllytilaa mut suurimman osan tästä vie miehen romut. Meillä on varmaan 10m hyllytilaa, josta minun tavarat vievät metrin...

    VastaaPoista

Tätä blogia ei enää päivitetä, ja kommentteja luetaan harvakseltaan. Tervetuloa poikkeamaan uuteen blogiini Wave to Mummy

Related Posts with Thumbnails