keskiviikko 22. syyskuuta 2010

Uusi tukka!

Elämää ja bloggaustaukoja pukkaa :) Aloitin tosiaankin viime viikolla taas yliopisto-opiskelun, ja kaikkien alkusählinkien ja paperihommien jälkeen hommat on nyt hoidettu lähes loppuun ja nyt voi vain nauttia koulunkäynnistä. Pieniä paperihommia on vielä, mutta eiköhän se siitä. Viikonloppuna käytiin pienen sukulaispojan synttärikekkereillä kasaamassa legolinnoja ja syömällä muutamaa erilaista syntymäpäiväkakkua. 

Koulunalkajaisiksi työt myös loppuivat. Tänään kävin aamulla vielä työpaikalla pistäytymässä, vastasin pariin viimeiseen työmailiin ja hoidin auki olevat asiat loppuun (ja muille). Oli aika typerästi järjestetty, kun jouduin periaatteessa menemään paikalle vain kulkukortin luovutuksen ja salassapitosopimuksen allekirjoittamisen takia, ja olin tunnin kuluttua jo ulkona ovesta - mielummin olisin säätänyt nämä jutut tavallisen työpäivän päätteeksi. Laskutin tietenkin siitä yhdestä tunnista, vaikka tuntuikin typerältä lähettää viikkotuntilista pelkän yhden tunnin takia. Otin muutaman keksin sitten lisäpalkaksi mukaan työpaikan kanttiinista kun ärsytti niin paljon sinne raahautuminen. 




Tänään junaa odottaessa oli kymmenisen minuuttia aikaa, eli piti pistäytyä laiturilla 9 ja 3/4. Tottakai.

Havahduin tosiaankin eilen siihen että peilistä katsoi luvattoman räjähtäneellä reuhkalla varustettu mölliäinen. Oli siis tarve varata kiireellinen pelastusaika omaan vakkarikampaamoon. Vakkarikampaamoksi minun kohdallani pääsemiseen ei tarvita muuten paljoa. Helposti unohdan käydä parturissa melkeinpä vuoteen, ja havahdun vasta siinä vaiheessa kun hiukset näyttävät pystyynkasvaneelta heinäkasalta. Tässä kampaamossa olen käynyt viimeisten kahden vuoden aikana varmaankin neljä kertaa aikaisemmin... Mutta joka kerta olen ollut kovin tyytyväinen, kuten nytkin. Vaikkei mitään erikoista tehtykään, tuntuu nyt paljon paremmalta peiliinkatsominen!



5 kommenttia:

  1. Onpas sulla kiva uus väri hiuksissa! =) Vitsit! Pakko olis päästä laiturille 9 3/4 <3 Harry & co <3 Voisin lukee noi kirjat tuhat kertaa! :D

    VastaaPoista
  2. Kiva väri tosiaan! Minä olen muuten ihan yhtä "ahkera" kampaajallakävijä. Mielestäni se ei ole mitenkään erityisen rentouttavaa eikä ne hiukset kovin pitkään nätisti kestä vaikka kävisi neljästi vuodessa, joten kaksi kertaa vuodessa on vakitahti täälläkin.

    VastaaPoista
  3. Tosi kivat uudet hiukset. :) Mä oon myös vähän samanlainen hiusten suhteen: ymmärrän mennä kampaajalle vasta kun katastrofi on jo kaikkien nähtävillä. :D

    Vakikampaajia en harrastunut koskaan aikaisemmin, kunnes lukion lopulla löysin Sannan, jonka työn tulokseen olin aina poikkeuksetta erittäin tyytyväinen. Mutta nyt on aika etsiä uusi, sillä Sanna aikoo vaihtaa alaa... ja on muutenkin 1000 kilometrin päässä, joten sekin vähän hankaloittaa :D

    VastaaPoista
  4. bubble, Kiitoksia. Hassua sinänsä, väriin ei tällä reissulla koskettu... Mutta ehkä se värinpiristyshoito teki sitten tehtävänsä :)

    ulmai, mä kävelen noiden ohi/läheisyydessä lähes joka päivä... Olen myös kova Potter-intoilija!

    Tessa, mäkään en pidä sitä yhtään rentouttavana. En hiustenpesusta, enkä varsinkaan hiusten leikkauksesta joka sattuu (mulla usein veistetään hiuksia) :(

    Ioanna, mäkin olen aina käynyt missä milloinkin, ja aika usein olen käynyt mallina ilmaisen leikkauksen perässä. Yksi "vakkari"kampaaja mulla oli Suomessa (teki mm. mun yo-juhliin värin ja leikkauksen) mutta nyt muualle muutettua on pakko ollut etsiä uusi :(

    VastaaPoista

Tätä blogia ei enää päivitetä, ja kommentteja luetaan harvakseltaan. Tervetuloa poikkeamaan uuteen blogiini Wave to Mummy

Related Posts with Thumbnails