lauantai 12. maaliskuuta 2011

Whirlwind days



Niiskutan vähän, vielä pikkaisen veto poissa ja univelkaa on mielettömästi, mutta kyllä sitä tästä suosta noustaan. Olen siis terve (jee!) joskin nuhainen ja väsynyt. Ja viimeiset kaksi aikaisesta aamusta ihan iltamyöhiin venynyttä päivää ei oloon ole positiivisesti vaikuttaneet.


Kihlattu ja hänen tulevat bestmanit...

Torstaina olin suurlähettilään virka-asunnossa järjestetyissä opiskelijailtamissa. Ihan mielenkiintoisia puheita, ja kaipa sitä tuli jotain Suomen ulkopolitiikasta sielläkin opittua. Puheitten jälkeen oli vapaata jutustelua, viiniä ja naposteltavaa, ja jotkut ehkä lähtivät baariinkin sen jälkeen. Minä lähdin ruokakaupan kautta kotio valmistautumaan aamuluennoille. Pieni mutta hauska juttu muuten - suurlähettilään vastaanottohuoneessa oli ihan sama lamppu kuin meilläkin  olohuoneessa (Homebase £39.90) jonka olen muuten nähnyt muutamien muittenkin ihmisten kotosalla jo. Suosittu lamppu!


Meille kans tälläinen!

Eilen sitten mentiin kihlatun kaverin häävastaanotolle, eli varsinaisten häitten jälkeen baariin. Ja kun olin niin väsynyt koulun jälkeen etten jaksanut miettiä mitään vaatejuttua tuli laitettua tarkalleen sama (ja mielestäni varsin onnistunut) kombinaatio kuin viimeisiinkiin hääjuhliin. Ja väsynyt arkimeikki pelastettua kirkkaanpunaisella huulipunalla. Minun ei pitäisi muuten ikinä ostaa mitään kalliita vaatteita - kotio palattua huomasin että mekon helma oli töhriintynyt sottaisesta tuolista. Ja pelastushoitoon mekon tänään vietyäni meidän pesulanpitäjä varoitteli ettei silkistä tahrat välttämättä lähde. Olen tosiaankin käyttänyt tuota yli sadan punnan mekkoa vasta kaksi kertaa... :(


Hääpari askarteli itsestään kopiot kakunpäälle - hauska idea!


Tänään olisi sitten tarkoitus käydä katsastamassa Black Swan VIHDOINKIN ja mahdollisesti mennä ravintolaan "treffeille". Eli pitkät illat jatkuu...

Kaikki kuvat muuten sieltä häistä. Ollaan muuten päätetty että meillekin sitten häävastaanotolle tulee tuollainen cupcake-torni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tätä blogia ei enää päivitetä, ja kommentteja luetaan harvakseltaan. Tervetuloa poikkeamaan uuteen blogiini Wave to Mummy

Related Posts with Thumbnails