torstai 21. tammikuuta 2010

Postipojan tuomia

Tänään aamulla tulikin kiva herätys kun postipoika toi mukanaan uuden ostoksen ebay:n ihmemaailmasta ja kauan odotellun kirjan Amazonilta. Olen viimeaikoina muutenkin kunnostautunut nettishoppailussa, sillä viimeviikkoiselta alennusmyyntikierrokselta ei löytynyt yhtikäs mitään.

Laukku on Faithin patchwork-nahkalaukku, mukavan ruskeansävyinen ja sopii värimaailmaltaan vaikka minkä kanssa. Näen tuon jo silmissäni ehdottomana kesärentoilulaukkuna, valkoisen teepparin, kuluneitten farkkujen ja ballerinojen kera. Mutta eiköhän se pääse ulkoilemaan aikaisemminkin.




Tänään aamulla kun Amazonin kauan panttaama kirja vihdoinkin saapui, sen parissa vierähti useampi tovi. Olen jo pitkään seuraillut Postsecret-blogia, ja niille jotka eivät ko. projektista tiedä niin pieni infopaukku tässä.

PostSecret is an ongoing community art project where people
mail in their secrets anonymously on one side of a postcard.

Kannattaa lukea. Jotkut salaisuudet ovat kipeitä, jotkut naurettavia, ja jotkut hulvattoman hassuja. Mutta kaikilla on jotain annettavaa. Ja toisten salaisuuksia lukemalla ymmärtää ettei sitä ole ajatuksineen yksin.


 

7 kommenttia:

  1. Hei, innostuinpas tosta kirjasta! Mistä siis niitä saa?

    VastaaPoista
  2. Hauska toi idea. Suomen Tunnustuksien luola taitaa olla vahan ronskimpi ja sensaatiohakuisempi, toi Postsecret vaikuttaa vahan soveliaammalta :)

    VastaaPoista
  3. Saara, mä hommasin omani Amazonilta, ja niitä oli muistaakseni neljä erilaista mistä valita. Mut veikkaan et sen saa tilattua suomalaisiin kirjakauppoihinkin jos haluaa.

    Johanna, mä oon pitkään ollu ton Postsecretin fani. Oon joskus nähny ton Tunnustusten luolan, mut mua tossa Postsecretissä viehättää se kokonaisuus kuvien ja kollaasien kera. Se on enemmänk taidetta kuin verbaalioksennusta netissä.

    VastaaPoista
  4. Tilasin tuon just Akateemisesta. Maksoi alennuksessa 11 euroa :) Kiitos vielä vinkistä! Niin ja huomasin, että sille löytyy jatko-osa...

    VastaaPoista
  5. Hei hyvä et löyty ja innostuit tosta! Eipä mitään, kiva että vinkit kelpasi :) Mä oon muuten kanssa mietittiny josko ostaisi noita muitakin PostSecret-kirjoja...

    VastaaPoista

Tätä blogia ei enää päivitetä, ja kommentteja luetaan harvakseltaan. Tervetuloa poikkeamaan uuteen blogiini Wave to Mummy

Related Posts with Thumbnails